کولینا داور دیدار پرسپولیس و استقلال

کولینا داور دیدار پرسپولیس و استقلال
001653.jpg
کمیته  داوران  فدراسیون  فوتبال  از «پیر لوئیجی  کولینا» و «سعد کمیل»  برای  قضاوت  دیدار پیروزی  و استقلال  و بازی  دوستانه  ایران  و آلمان  دعوت  کرد.
به گزارش  روز چهارشنبه  روابط عمومی  فدراسیون  فوتبال ، به  پیشنهاد کمیته  داوران  فدراسیون  و موافقت  «محمد دادکان»  رئیس  فدراسیون  از «پیر لوئیجی کولینا» داور سرشناس  ایتالیایی  و دو کمک  داور هم وطن  وی  برای  قضاوت  بازی  «پیروزی  - استقلال  تهران»  در لیگ  برتر دعوت  به  عمل  آمد. تاریخ  برگزاری  این  دیدار هنوز اعلام  نشده  است .
همچنین  کمیته  داوران  با موافقت  رئیس  فدراسیون ، سعد کمیل  داور پر سابقه  کویتی  را برای  قضاوت  بازی  دوستانه  دو تیم  ایران  و آلمان  دعوت  کرد.
این  دیدار روز ۱۸ مهر ماه  در ورزشگاه  آزادی  تهران  برگزار می شود.

بازگشائی مدارس

 

baner

 

 

ـ سال تحصیلی جدید و بازگشائی مدارس بهانه ای است تا به یکی از موضوعات بسیار مهم آموزش و پرورش در سطح جهانی پرداخته شود؛ و آن آموزش مبتنی بر شبکه می باشد که بسیاری از کشورهای اروپایی و آمریکایی و حتی آسیایی اقدام به بررسی و اجرای آن نموده اند.

با گسترش شبکه های اینترنتی و تبادل اطلاعات به صورت جهانی به نظر می رسد ما نیز باید تغییراتی اساسی تر در آموزش کشورمان بدهیم چرا که دیر یا زود فرزندان ما نیز اولین اقیانوس اطلاعات وارد خواهند شد پس چه بهتر که با راهنمایی دبیرانی توانمند به ساحل سلامت برسند. البته راهی که کشورهای آمریکایی و اروپایی و یا دیگر کشورها در پیش گرفته اند از جمله آموزش الکترونیکی و آموزش مبتنی بر شبکه به صورت آموزش ازراه دور و در هر مکانی به غیر از مدرسه که نام آن را با نام مدارس مجازی یاد می کنند, می باشد. در حالی که هدف ما از استفاده شبکه های اینترنتی و اینترانتی برای آموزش مطالب درسی در مدرسه و با راهنمایی معلم است.

امید اینکه با ورود سال تحصیلی جدید متولیان امر آموزش اعم از مسئولین, معلمان و دانش آموزان بیش از پیش به این پدیده نوظهور توجه بیشتری از خود نشان دهند سایت رشد که از سایتهای موفق در این زمینه می باشد    تاکنون مدارس زیادی را تحت پوشش خود در آورده است.


منتظر نباش که شبی بشنوی،
از این دلبستگی‌های ساده دل بریده‌ام!
که روسری تو را،
در آن جامه‌دان قدیمی جا گذاشته‌ام!
یا در آسمان،
به ستاره‌ی دیگری سلام کرده‌ام!
توقعی از تو ندارم!
اگر دوست نداری،
در همان دامنه‌ی دور ِ دریا بمان!
هر جور تو راحتی! بی‌بی باران!
همین سوسوی تو
از آن‌سوی پرده‌ی دوری،
برای روشن کردن اتاق ِ تنهاییم کافی‌ست!
من که اینجا کاری نمی‌کنم!
فقط، گهگاه
گمان آمدن ِ تو را در دفترم ثبت می‌کنم!
همین!
این کار هم که نور نمی‌خواهد!
می‌دانم که مثل همیشه،
به این حرف‌های من می‌خندی!
با چال‌های مهربان ِ گونه‌ات ...
حالا، هنوز هم
وقتی به آن روزهای زلالمان نزدیک می‌شوم،
باران می‌آید!
صدای باران را می‌شنوی؟

((یغما گلرویی))


به بارا نی زلال
شاداب ترین گلها را
در من بیدار کرد
ابری کوچک
دیری است
از آسمان خلوت من کوچ کرده است
با شبنم وستاره هایش
ابری کوچک
(عمران صلاحی)



میگم ....میگن  یه بنده خدایی   مهر نداشت نماز بخونه  امضاکرد